Bez kategorii
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu kieruje zapytanie ofertowe dotyczące opracowania dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku aplikacyjnego dla projektu dot. działania 6.2 Kształcenia Ogólnego, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 w ramach naboru numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.
Absolwenci, którzy przystąpili do wszystkich egzaminów obowiązkowych w części ustnej i pisemnej oraz jednego dodatkowego, a nie zdali tylko jednego egzaminu z przedmiotu obowiązkowego w części ustnej lub pisemnej na poziomie podstawowym, mają prawo przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym:
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności zsoits.edu.pl
Wstęp Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.zsoits.edu.pl Data publikacji: 01.09.2022 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01.09.2022 r. Status pod względem zgodności:Strona internetowa www. zsoits.edu.pl.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej:
- zamieszczone informacje są w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości - zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- zamieszczone informacje w postaci załączników są w dostępnej formie i mają charakter informacji jaki jest niezbędny do jej opublikowania,
- administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych,
- zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
- na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki,
- strona internetowa nie posiada aplikacji mobilnej
- Linki - także te prowadzące do serwisów zewnętrznych – w zdecydowanej większości otwierają się w tym samym oknie. Dzięki temu użytkownik ma pełną kontrolę nad swoją przeglądarką.
- Zadbano o odpowiedni kontrast tekstu do tła. Dzięki temu materiały osadzone na stronie są czytelne także dla osób słabiej widzących.
- Osoby zamieszczające teksty na stronie dokładają starań, aby były one zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności: zróżnicowana czcionka pod kątem koloru i wielkości, używanie w zapisach słów wersalików i kapitalików, podkreśleń, konturów, uwypukleń, indeksów.
- Tekst formułowany jest graficznie z justowaniem prawostronnym („złamanie” wrażenia zbitej kostki tekstu)
- za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 42-470 Siewierz
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z bazą lektur szkolnych w języku ukraińskim. Tutaj znajdziecie linki do źródeł udostępniających nieodpłatne książki w języku ukraińskim, a także dodatkowe materiały do pobrania.
Lektury szkolne w języku ukraińskim:
Camus Albert: Dżuma
Dante Alighieri: Boska komedia
Данте Аліг'єрі: Божественна комедія
Homer: Iliada
Гомер: Іліада
Homer: Odyseja
Гомер: Одіссея
Horacy – wybrane utwory
Квінт Горацій Флакк
Kafka Franz: Proces (fragmenty)
Франц Кафка: Процес (збірник) - Фрагмент
Molier: Wybrane komedie (np. Skąpiec - strona 131) - do pobrania w pliku pdf
Мольєр: Вибрані комедії (Cкупий)
Orwell George: Rok 1984 (fragment)
Джордж Оруелл: 1984 (Фрагмент)
Pieśń o Rolandzie (do pobrania w pliku pdf)
Пісня про Роланда
Sofokles: Antygona
Софокл: Антігона
Szekspir William: Dramaty (np. Hamlet, Makbet, Romeo i Julia)
Вільям Шекспір
Książki w języku ukraińskim - wykaz stron internetowych
Książki w języku ukraińskim – Biblioteki dla Ukrainy
Tłumaczenia literatury światowej
https://sites.google.com/site/openbookclassic/svitova-literatura
Wybrane cyfrowe biblioteki Ukrainy:
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:
- Administrator danych.
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu reprezentowane przez Dyrektor mgr Martę Szczerbę z siedzibą 42-470 Siewierz, ul. Tadeusza Kościuszki 15.
- Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pana Marek Woźniak, Kancelaria ODO Wiktoria Wożniak ul. Osiedle Orłowiec 52 lokal 12, 44-280 Rydułtowy z którym można skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
pod adresem poczty elektronicznej
- pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych.
- Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w związku z realizacją zadań własnych bądź zleconych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu określonych przepisami prawa, a w szczególności przepisami prawa oświatowego, w celu realizacji przysługujących uprawnień, zadań bądź spełnienia obowiązków określonych tymi przepisami prawa.
- Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy, której Pan/Pani, jest stroną lub do podjęcia działań, na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy.
- Mogą również wystąpić przypadki, w których zostanie Pan/Pani poproszony/a o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu i zakresie.
- Odbiorcy danych osobowych.
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
- Okres przechowywania danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
- Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych.
Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych,
a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
- Prawo do cofnięcia zgody.
1. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pan/Pani prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody.
2. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, a od momentu uchwalenia nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem:
- ustawowym,
- umownym, lub
- warunkiem zawarcia umowy,
do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y.
- W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
- W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli wykonać takiej umowy.
- W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć takiej umowy.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Imię |
Nazwisko |
|
Nauczane przedmioty |
Iwona |
Adamus |
|
chemia |
Edyta |
Będkowska |
|
matematyka, informatyka |
Agnieszka |
Buryan-Machura |
|
język włoski |
Bożena |
Chabińska |
|
matematyka |
Inez |
Czerwińska |
|
język angielski, przedmioty zawodowe |
Joanna |
Dybowska |
|
religia |
Olga |
Dydak |
|
wicedyrektor język niemiecki, bibliotekarz |
Katarzyna |
Dyrda |
|
język angielski |
Aneta |
Frączek |
|
pedagog szkolny, pedagog specjalny |
Elżbieta |
Horbatowska |
|
język polski, terapeuta pedagogiczny |
Anna |
Idziak-Maciaszek |
|
język rosyjski, oligofrenopedagog |
Karolina |
Jankowska |
|
przedmioty zawodowe |
Ewa |
Karmańska-Kocznur |
|
geografia |
Anna |
Kieller-Bańka |
|
biologia |
Mariusz |
Kobiński |
|
wychowanie fizyczne |
Urszula |
Kosteczka |
|
język angielski |
Jolanta |
Kozak |
|
historia, plastyka |
Zbigniew |
Kozak |
|
historia, historia i teraźniejszość |
Edyta |
Kuzber |
|
język niemiecki |
Krystian |
Kwiecień |
|
wychowanie fizyczne |
Aneta Antonina |
Machura |
|
edukacja dla bezpieczeństwa |
Aneta Magdalena |
Machura |
|
informatyka |
Robert |
Machura |
|
informatyka |
Małgorzata |
Mazur |
|
język polski |
Jacek |
Michalak |
|
religia |
Dariusz |
Nawrot |
|
wychowanie fizyczne |
Agnieszka |
Nowak |
|
przedmioty zawodowe |
Ewa |
Nowak |
|
przedmioty zawodowe |
Aleksandra |
Orońska |
|
psycholog |
Ewelina |
Owczarek |
|
język polski |
Anna |
Poznar |
|
bibliotekarz |
Marta |
Szczerba |
|
Dyrektor podstawy przedsiębiorczości, biznes i zarządzanie |
Marzena |
Szymkiewicz-Rzepecka |
|
przedmioty zawodowe |
Jowita |
Waluda |
|
psycholog |
Witold |
Urbańczyk |
|
matematyka, fizyka |
Urszula |
Warmuz |
|
historia, historia i teraźniejszość, WOS, WDŻ |
Grzegorz |
Złocki |
|
fizyka |
WAŻNE: Konsultacje z nauczycielami odbywają się zgodnie z poniższym harmonogramem.
Ze względu na sezon chorobowy, zalecamy wykonanie telefonu do sekretariatu szkoły, celem potwierdzenia dostępności nauczyciela w danym dniu.
Jeżeli mają Państwo potrzebę rozmowy z nauczycielem w innym terminie, prosimy o wcześniejsze umówienie się.
Rozmowy nauczycieli z rodzicami nie mogą odbywać się w czasie, kiedy nauczyciel prowadzi lekcje, pełni dyżur na korytarzu szkolnym czy wykonuje inne obowiązki zlecone przez dyrektora szkoły.
Harmonogram konsultacji w roku szkolnym 2023/2024
Imię i nazwisko nauczyciela |
Dzień konsultacji |
Godzina |
Adamus Iwona |
poniedziałek, środa |
7:10 – 7:40 |
Będkowska Edyta |
środa, piątek |
7:20 – 7:50 |
Buryan-Machura Agnieszka |
czwartek |
10:30 – 11:00 |
Chabińska Bożena |
poniedziałek |
9:25 – 10:25 |
Czerwińska Inez |
czwartek piątek |
10:40 - 11:10 10:25 - 10:55 |
Dybowska Joanna |
piątek |
8:05 - 8:35 |
Dydak Olga |
poniedziałek |
12:55 – 13:55 |
Dyrda Katarzyna |
poniedziałek czwartek |
7:20 - 7:50 7:20 - 7:50 |
Frączek Aneta |
czwartek |
15:00 - 16:00 |
Horbatowska Elżbieta |
poniedziałek |
7:10 - 7:40 |
Idziak-Maciaszek Anna |
czwartek |
12:00 – 13:00 |
Jankowska Karolina |
czwartek |
7:30 – 8:30 |
Karmańska-Kocznur Ewa |
piątek |
10:15 – 11:15 |
Kieller-Bańka Anna |
poniedziałek czwartek |
13:45 - 14:15 13:40 - 14:10 |
Kobiński Mariusz |
piątek |
13:45 - 14:45 |
Kosteczka Urszula |
piątek |
11:00 - 12:00 |
Kozak Jolanta |
piątek |
10:25 - 11:25 |
Kozak Zbigniew |
czwartek |
11:15 – 12:00 |
Kuzber Edyta |
środa czwartek |
8:10 - 8:40 7:10 - 7:40 |
Kwiecień Krystian |
piątek |
10:15 – 11:00 |
Machura Aneta Antonina |
wtorek |
11:35 - 12:05 |
Machura Robert |
podczas zebrań z rodzicami |
- |
Machura Aneta Magdalena |
piątek |
11:00 – 12:00 |
Mazur Małgorzata |
poniedziałek, środa |
07:30 – 07:50 |
Michalak Jacek |
wtorek piątek |
11:15 – 12:00 9:20 – 9:30 |
Nawrot Dariusz |
wtorek, czwartek |
7:10 - 7:40 |
Nowak Agnieszka |
środa, czwartek, piątek |
7:20 - 7:40 |
Nowak Ewa |
wtorek, czwartek, piątek |
7:20 - 7:40 |
Owczarek Ewelina |
wtorek |
10:15 - 11:15 |
Poznar Anna |
środa |
12:30 - 13:00 |
Szczerba Marta |
środa |
12:00 – 13:00 |
Szymkiewicz-Rzepecka Marzena |
poniedziałek wtorek |
11:15 – 11:45 9:30 – 10:00 |
Urbańczyk Witold |
poniedziałek czwartek |
12.50 - 13.45 7.45- 7.50 |
Waluda Jowita |
poniedziałek |
16:30 – 17:00 |
Warmuz Urszula |
piątek |
9:00 - 9:30 |
Złocki Grzegorz |
poniedziałek |
12:55 - 13:25 |
Dziękujemy za życzliwość i każdą, nawet najdrobniejszą, wpłatę.
Przyjmujemy z wdzięcznością darowizny rzeczowe.
Jesteśmy przekonani, że działania społeczne i filantropijne dają ogromną satysfakcję oraz stanowią dla młodzieży godny naśladowania przykład zaangażowania w sprawy społeczne i publiczne.
Wierzymy, że pomoc Państwa umożliwi zrealizowanie wielu zadań, przyczyni się do rozwoju szkoły oraz pomoże nam stworzyć jak najlepsze warunki do nauki i wychowania młodzieży.
Z wyrazami szacunku,
Społeczność Zespołu Szkół
Ogólnokształcących i Technicznych
im. Jana Pawła II w Siewierzu
Nr konta do wpłat:
53 8438 0001 0020 0643 2000 0020
Osoby zainteresowane wspieraniem naszej placówki zachęcamy do kontaktu z Dyrektorem szkoły lub z Radą Rodziców.