Plan lekcji

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu kieruje zapytanie ofertowe dotyczące opracowania dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku aplikacyjnego dla projektu dot. działania 6.2 Kształcenia Ogólnego, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 w ramach naboru numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.

TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 EUR wprowadzonego zarządzeniem numer 15/2022 z dnia 23 maja 2022 r.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku aplikacyjnego w celu ubiegania się o dofinansowanie w ramach działania 6.2 Kształcenia Ogólnego, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027  - nabór numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.

Przedsięwzięcie projektowe będzie obejmować między innymi zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu  oraz inwestycję polegającą na przebudowie boisk szkolnych.

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

Sporządzenie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami do wniosku aplikacyjnego wg wymagań UE
 i krajowych oraz regionalnych, w tym Wytycznych Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 5 marca 2023 r. dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym hybrydowych na lata 2021-2027 oraz wymagań konkursowych dla działania 6.2 Kształcenie Ogólne, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 w ramach naboru numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.

Opracowany wniosek aplikacyjny będzie zawierać wszelkie wymagane konkursem elementy oparte m.in. na kryteriach oceny projektu. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja aplikacyjna umożliwi Beneficjentowi prawidłowe złożenie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami.

Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do:

- analizy popytu/potrzeb,

- odnoszenia się w opracowaniach do obowiązujących dokumentów strategicznych, np. Strategii Rozwoju Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego na lata 2021-2027, z perspektywą do 2030 r., Terytorialnego Planu Sprawiedliwej Transformacji Województwa Śląskiego 2030,

- współpracy z Beneficjentem przy opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej.

  1. Jeśli w trakcie opracowania dokumentacji aplikacyjnej pojawią się owe, ważne dokumenty, w tym wytyczne, wówczas Zamawiający będzie wymagał sporządzenia dokumentacji wg tych dokumentów i wymagań.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania odpowiednich korekt we wniosku o dofinansowanie, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, do czasu uzyskania przez zamawiającego pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej projektu, dokonanej przez Instytucję Zarządzającą FE SL 2021-2027 – Urząd Marszałkowski w Katowicach.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag, w zakresie prawidłowości realizowania przedmiotu zamówienie, w tym co do zakresu i sposobu realizacji prac, na każdym etapie wykonania umowy, w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględniania w terminie i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 12 miesięcy.
  2. Wszelkie założenia projektowe Zamawiający udostępni wybranemu wykonawcy.
  3. Wniosek aplikacyjny zostanie opracowany przez wykonawcę za pośrednictwem Lokalnego Systemu Informatycznego 2021 (LSI2021). Opracowany wniosek aplikacyjny należy dostarczyć w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz elektronicznej (pendrive) w plikach PDF, doc.
  4. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie opracowanej dokumentacji, w tym praw zależnych.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od daty zawarcia umowy, do dnia 30.07.2023 roku.

WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem w realizacji min. 2 usług w zakresie opracowania dokumentacji aplikacyjnej w okresie 3 lat od daty otwarcia ofert.

WARUNKI PŁATNOŚCI:

Rozliczenie za usługę odbędzie się fakturą płatną w terminie do 30 dni od przekazania faktury Zamawiającemu, wystawioną po zrealizowaniu zamówienia i przyjęciu wniosku aplikacyjnego do dofinansowania, jednak wystawioną nie wcześniej niż 90 dni po ogłoszeniu listy rankingowej projektów. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

- formularz ofertowy (zał. Nr 1)

- oświadczenie (zał. Nr 2)

- wykaz wykonanych usług (zał. nr 3)

- oświadczenie (zał. Nr 4)

O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

 

KRYTERIA WYBORU OFERTY:

W wyborze oferty będzie się brało pod uwagę analizę złożonych dokumentów. Brak któregokolwiek  z wymaganych dokumentów i oświadczeń powoduje odrzucenie oferty.

Kryterium wyboru oferty jest cena 100%

Cena brutto pozostaje bez zmian w okresie realizacji umowy.

Zamawiający może unieważnić zapytanie bez podawania przyczyn.

 

SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy składać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 27 lipca 2023 r. do godziny 10:00.

O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 42-470 Siewierz, tel. 32 67 41 612, 721 144 111

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

Pliki do pobrania

Powiązane

Dyrektor

Historia szkoły

Partnerzy szkoły


 

Dane kontaktowe

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych  
im. Jana Pawła II w Siewierzu
ul. Tadeusza Kościuszki 15
42-470 Siewierz
 
tel. kom.: +48  721 144 111
tel. stac.: (32) 67 416 12
e-mail: sekretariat@zsoits.edu.pl
 
Skrytka ePUAP: /LOiT_ZSOiTSiewierz/SkrytkaESP

Lokalizacja

Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że strona internetowa www.zsoits.edu.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.