Konsultacje

Rodo - obowiązek informacyjny

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:

  1. Administrator danych.

Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu reprezentowane przez Dyrektor mgr Martę Szczerbę z siedzibą 42-470 Siewierz,  ul. Tadeusza Kościuszki 15. 

  1. Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pana Marek Woźniak, Kancelaria ODO Wiktoria Wożniak ul. Osiedle Orłowiec 52 lokal 12, 44-280 Rydułtowy z którym można skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:

pod adresem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • pisemnie na adres siedziby Administratora.
  • Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych.
  1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w związku z realizacją zadań własnych bądź zleconych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu określonych przepisami prawa, a w szczególności przepisami prawa oświatowego, w celu realizacji przysługujących uprawnień, zadań bądź spełnienia obowiązków określonych tymi przepisami prawa.
  2. Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy, której Pan/Pani, jest stroną lub do podjęcia działań, na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy.
  3. Mogą również wystąpić przypadki, w których zostanie Pan/Pani poproszony/a o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu i zakresie.
  4. Odbiorcy danych osobowych.

Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.

  1. Okres przechowywania danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
  3. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  4. Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych.

Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:

  • dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • usunięcia swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przenoszenia swoich danych osobowych,

a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.

  • Prawo do cofnięcia zgody.

1.     Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pan/Pani prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody.

2.     Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.

  • Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, a od momentu uchwalenia nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych.
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem:
  • ustawowym,
  • umownym, lub
  • warunkiem zawarcia umowy,

do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y.

  1. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
  1. W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli wykonać takiej umowy.
  2. W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć takiej umowy.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kadra

Imię 

Nazwisko 

e-mail 

Nauczane przedmioty 

Iwona 

Adamus 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

chemia 

Edyta 

Będkowska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

matematyka, informatyka 

Agnieszka 

Buryan-Machura 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język włoski 

Bożena 

Chabińska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

matematyka 

Inez 

Czerwińska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język angielski, przedmioty zawodowe 

Joanna 

Dybowska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

religia 

Olga 

Dydak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

wicedyrektor 

język niemiecki, bibliotekarz 

Katarzyna 

Dyrda 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język angielski 

Aneta 

Frączek 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

pedagog szkolny, pedagog specjalny 

Elżbieta  

Horbatowska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język polski, 

terapeuta pedagogiczny 

Anna 

Idziak-Maciaszek 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język rosyjski, 

oligofrenopedagog 

Karolina 

Jankowska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

przedmioty zawodowe 

Ewa 

Karmańska-Kocznur 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

geografia 

Anna 

Kieller-Bańka 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

biologia 

Mariusz 

Kobiński 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

wychowanie fizyczne 

Urszula 

Kosteczka 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język angielski 

Jolanta 

Kozak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

historia, plastyka 

Zbigniew 

Kozak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

historia, historia i teraźniejszość 

Edyta 

Kuzber 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język niemiecki 

Krystian 

Kwiecień 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

wychowanie fizyczne 

Aneta Antonina 

Machura 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

edukacja dla bezpieczeństwa 

Aneta Magdalena 

Machura 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

informatyka 

Robert 

Machura 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

informatyka 

Małgorzata 

Mazur 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język polski 

Jacek 

Michalak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

religia 

Dariusz 

Nawrot 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

wychowanie fizyczne 

Agnieszka 

Nowak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

przedmioty zawodowe 

Ewa 

Nowak 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

przedmioty zawodowe 

Aleksandra 

Orońska 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

psycholog 

Ewelina 

Owczarek 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

język polski 

Anna 

Poznar 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

bibliotekarz 

Marta 

Szczerba 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Dyrektor 

podstawy przedsiębiorczości, biznes i zarządzanie 

Marzena 

Szymkiewicz-Rzepecka 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

przedmioty zawodowe 

Jowita 

Waluda 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

psycholog 

Witold 

Urbańczyk 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

matematyka, fizyka 

Urszula 

Warmuz 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

historia, historia i teraźniejszość, WOS, WDŻ 

Grzegorz 

Złocki 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

fizyka 

Harmonogram konsultacji w roku szkolnym 2023/2024

WAŻNE: Konsultacje z nauczycielami odbywają się zgodnie z poniższym harmonogramem.

Ze względu na sezon chorobowy, zalecamy wykonanie telefonu do sekretariatu szkoły, celem potwierdzenia dostępności nauczyciela w danym dniu.

Jeżeli mają Państwo potrzebę rozmowy z nauczycielem w innym terminie, prosimy o wcześniejsze umówienie się.

Rozmowy nauczycieli z rodzicami nie mogą odbywać się w czasie, kiedy nauczyciel prowadzi lekcje, pełni dyżur na korytarzu szkolnym czy wykonuje inne obowiązki zlecone przez dyrektora szkoły.

Harmonogram konsultacji w roku szkolnym 2023/2024

Imię i nazwisko nauczyciela 

Dzień konsultacji 

Godzina 

Adamus Iwona 

poniedziałek, środa 

7:10 – 7:40 

Będkowska Edyta 

środa, piątek 

7:20 – 7:50 

Buryan-Machura Agnieszka 

czwartek 

10:30 – 11:00 

Chabińska Bożena 

poniedziałek 

9:25 – 10:25 

Czerwińska Inez 

czwartek 

piątek 

10:40 - 11:10 

10:25 - 10:55 

Dybowska Joanna 

piątek 

8:05 - 8:35 

Dydak Olga 

poniedziałek

12:55 – 13:55 

Dyrda Katarzyna 

poniedziałek 

czwartek 

7:20 - 7:50 

7:20 - 7:50 

Frączek Aneta 

czwartek 

15:00 - 16:00 

Horbatowska Elżbieta 

poniedziałek 

7:10 - 7:40
13:40 - 14:10 

Idziak-Maciaszek Anna 

czwartek 

12:00 – 13:00  

Jankowska Karolina 

czwartek 

7:30 – 8:30 

Karmańska-Kocznur Ewa 

piątek  

10:15 – 11:15 

Kieller-Bańka Anna 

poniedziałek  

czwartek 

13:45 - 14:15 

13:40 - 14:10 

Kobiński Mariusz 

piątek 

13:45 - 14:45 

Kosteczka Urszula 

piątek  

11:00 - 12:00 

Kozak Jolanta 

piątek 

10:25 - 11:25 

Kozak Zbigniew  

czwartek 

11:15 – 12:00 

Kuzber Edyta 

środa

czwartek 

8:10 - 8:40

7:10 - 7:40 

Kwiecień Krystian 

piątek 

10:15 – 11:00 

Machura Aneta Antonina 

wtorek 

11:35 - 12:05 

Machura Robert 

podczas zebrań z rodzicami

- 

Machura Aneta Magdalena 

piątek 

11:00 – 12:00 

Mazur Małgorzata 

poniedziałek, środa 

07:30 – 07:50 

Michalak Jacek 

wtorek 

piątek 

11:15 – 12:00 

9:20 – 9:30 

Nawrot Dariusz 

wtorek, czwartek 

7:10 - 7:40 

Nowak Agnieszka 

środa, czwartek, piątek 

7:20 - 7:40 

Nowak Ewa 

wtorek, czwartek, piątek  

7:20 - 7:40 

Owczarek Ewelina 

wtorek  

10:15 - 11:15 

Poznar Anna 

środa 

12:30 - 13:00 

Szczerba Marta 

środa 

12:00 – 13:00 

Szymkiewicz-Rzepecka Marzena 

poniedziałek 

wtorek  

11:15 – 11:45 

9:30 – 10:00 

Urbańczyk Witold 

poniedziałek  

czwartek 

12.50 - 13.45 

7.45- 7.50 

Waluda Jowita

poniedziałek

16:30 – 17:00

Warmuz Urszula 

piątek  

9:00 - 9:30 

Złocki Grzegorz 

poniedziałek 

12:55 - 13:25 

Dla sponsorów

Dziękujemy za życzliwość i każdą, nawet najdrobniejszą, wpłatę.

Przyjmujemy z wdzięcznością darowizny rzeczowe.

Jesteśmy przekonani, że działania społeczne i filantropijne dają ogromną satysfakcję oraz stanowią dla młodzieży godny naśladowania przykład zaangażowania w sprawy społeczne i publiczne. 
Wierzymy, że pomoc Państwa umożliwi zrealizowanie wielu zadań, przyczyni się do rozwoju szkoły oraz pomoże nam stworzyć jak najlepsze warunki do nauki i wychowania młodzieży.

Z wyrazami szacunku,

Społeczność Zespołu Szkół

Ogólnokształcących i Technicznych

im. Jana Pawła II w Siewierzu

Nr konta do wpłat:

53 8438 0001 0020 0643 2000 0020

 

Osoby zainteresowane wspieraniem naszej placówki zachęcamy do kontaktu z Dyrektorem szkoły lub z Radą Rodziców.

GODZINY PRACY NAUCZYCIELI SPECJALISTÓW 

GODZINY PRACY NAUCZYCIELI SPECJALISTÓW 

W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 

 

 

Pedagog szkolny 

Pedagog specjalny 

Psycholog 

Poniedziałek 

7:15-13:45 

 11:30-15:30 

9:00-12:00 

Wtorek 

12:15-16:15 

 

 

Środa 

12:15-14:30 

Konsultacje: 14:30-15:30 

  13:30-15:00 

 

Czwartek 

8:00-13:45 

  12:30-13:30 

Konsultacje: 13:30-14:00 

 

Piątek 

12:15-13:45 

 

Konsultacje  8:30-9:00 

                9:00-15:00 

 

 

Partnerzy szkoły


 

Dane kontaktowe

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych  
im. Jana Pawła II w Siewierzu
ul. Tadeusza Kościuszki 15
42-470 Siewierz
 
tel. kom.: +48  721 144 111
tel. stac.: (32) 67 416 12
e-mail: sekretariat@zsoits.edu.pl
 
Skrytka ePUAP: /LOiT_ZSOiTSiewierz/SkrytkaESP

Lokalizacja

Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że strona internetowa www.zsoits.edu.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.