ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu kieruje zapytanie ofertowe dotyczące opracowania dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku aplikacyjnego dla projektu dot. działania 6.2 Kształcenia Ogólnego, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 w ramach naboru numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 EUR wprowadzonego zarządzeniem numer 15/2022 z dnia 23 maja 2022 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku aplikacyjnego w celu ubiegania się o dofinansowanie w ramach działania 6.2 Kształcenia Ogólnego, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 - nabór numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.
Przedsięwzięcie projektowe będzie obejmować między innymi zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu oraz inwestycję polegającą na przebudowie boisk szkolnych.
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
Sporządzenie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami do wniosku aplikacyjnego wg wymagań UE
i krajowych oraz regionalnych, w tym Wytycznych Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 5 marca 2023 r. dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym hybrydowych na lata 2021-2027 oraz wymagań konkursowych dla działania 6.2 Kształcenie Ogólne, Priorytet VI, Fundusze Europejskie dla edukacji FE SL 2021-2027 w ramach naboru numer FESL.06.02-IZ.01-020/23.
Opracowany wniosek aplikacyjny będzie zawierać wszelkie wymagane konkursem elementy oparte m.in. na kryteriach oceny projektu. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja aplikacyjna umożliwi Beneficjentowi prawidłowe złożenie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami.
Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do:
- analizy popytu/potrzeb,
- odnoszenia się w opracowaniach do obowiązujących dokumentów strategicznych, np. Strategii Rozwoju Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego na lata 2021-2027, z perspektywą do 2030 r., Terytorialnego Planu Sprawiedliwej Transformacji Województwa Śląskiego 2030,
- współpracy z Beneficjentem przy opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej.
- Jeśli w trakcie opracowania dokumentacji aplikacyjnej pojawią się owe, ważne dokumenty, w tym wytyczne, wówczas Zamawiający będzie wymagał sporządzenia dokumentacji wg tych dokumentów i wymagań.
- Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania odpowiednich korekt we wniosku o dofinansowanie, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, do czasu uzyskania przez zamawiającego pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej projektu, dokonanej przez Instytucję Zarządzającą FE SL 2021-2027 – Urząd Marszałkowski w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag, w zakresie prawidłowości realizowania przedmiotu zamówienie, w tym co do zakresu i sposobu realizacji prac, na każdym etapie wykonania umowy, w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględniania w terminie i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 12 miesięcy.
- Wszelkie założenia projektowe Zamawiający udostępni wybranemu wykonawcy.
- Wniosek aplikacyjny zostanie opracowany przez wykonawcę za pośrednictwem Lokalnego Systemu Informatycznego 2021 (LSI2021). Opracowany wniosek aplikacyjny należy dostarczyć w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz elektronicznej (pendrive) w plikach PDF, doc.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie opracowanej dokumentacji, w tym praw zależnych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od daty zawarcia umowy, do dnia 30.07.2023 roku.
WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem w realizacji min. 2 usług w zakresie opracowania dokumentacji aplikacyjnej w okresie 3 lat od daty otwarcia ofert.
WARUNKI PŁATNOŚCI:
Rozliczenie za usługę odbędzie się fakturą płatną w terminie do 30 dni od przekazania faktury Zamawiającemu, wystawioną po zrealizowaniu zamówienia i przyjęciu wniosku aplikacyjnego do dofinansowania, jednak wystawioną nie wcześniej niż 90 dni po ogłoszeniu listy rankingowej projektów. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- formularz ofertowy (zał. Nr 1)
- oświadczenie (zał. Nr 2)
- wykaz wykonanych usług (zał. nr 3)
- oświadczenie (zał. Nr 4)
O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
W wyborze oferty będzie się brało pod uwagę analizę złożonych dokumentów. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów i oświadczeń powoduje odrzucenie oferty.
Kryterium wyboru oferty jest cena 100%
Cena brutto pozostaje bez zmian w okresie realizacji umowy.
Zamawiający może unieważnić zapytanie bez podawania przyczyn.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać na adres e-mail:
O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Pawła II w Siewierzu, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 42-470 Siewierz, tel. 32 67 41 612, 721 144 111
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.